مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 23:022022-05-30اقتصادي

پروژه های ناقص ریلی و جاده ای چشم انتظار اعتبارات سفر استانی رییسی


یک چهارم پروژه های آزادراهی کشور در آذربایجان شرقی در حال اجرا است که اگر به بهره برداری برسند سهم بسزایی در افزایش نقش اقتصادی استان خواهند داشت.

- خبرگزاری فارس- لیلا حسین زاده: یک چهارم و شاید نیمی از پروژه های آزادراهی کشور در استان آذربایجان شرقی اجرا می شود! جمله سنگینی است و آدم را به یاد حرف هایی مثل تبریز شهر اولین ها، تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام و غیره می اندازد.

البته نه اینکه تبریز شهر اولین ها نباشد و این همه پروژه آزادراهی در استان اجرا نشود!! اجرا می شود اما راستش را بخواهید چنین جملاتی منِ آذربایجانی را بیشتر از اینکه مفتخر کند می ترساند.

رییس جمهور دارد می آید؛ می ترسم آمدنی مسوولان استان فقط بر این موضوعات اظهر من الشمس تکیه کنند و رییسی هم به یاد گذشته پرافتخار این دیار بیفتد و روند نزولی شاخص های کلان اقتصادی استان را که از 20 سال پیش شروع شده بکلی فراموش کند؛ نبیند این همه نقص و کاستی را در پروژه های عمرانی و آزادراه مرند- تبریز- بازرگان، راه آهن میانه- تبریز، جاده مرند- ائواوغلی و غیره همچنان بریده بریده و ناقص در انتظار اعتبارات قطره چکانی و تکمیل زورکی به حسرت نشینند.

می خواهم بگویم آقایان مسوول! افتخارات آذربایجان را همه می دانند و بر شکوه، عظمت و پتانسیل های سر ایران تمام مسوولان ارشد کشور از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ناقص ریلی و جاده ای چشم انتظار اعتبارات سفر استانی رییسی

پروژه های ناقص ریلی و جاده ای چشم انتظار اعتبارات سفر استانی رییسی