مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-30سياسي

مجتمع های تجاری پر خطر شمال تهران اخطار نهایی گرفتند


مجتمع های تجاری شمال تهران با اخطار نهایی شهرداری منطقه یک و قوه قضاییه، ظرف مدت یک هفته ملزم به اخذ تاییدات لازم از سازمان آتش نشانی و سازمان نظام مهندسی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی به همراه محمد حسین جعفری معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه یک (الهیه) در بازدید از مجتمع های تجاری قائم، بعثت، تجریش، میری، ضمن بررسی وضعیت ایمنی، هر گونه کوتاهی در تکمیل تجهیزات ایمنی، سیستم اعلام حریق، رفع نواقص، کنترل خروجی ها، پله های اضطراری را مغایر حقوق شهروندی دانستند.

وی، اعلام کرد: شهرداری منطقه یک با همکاری قوه قضاییه اخطارهای لازم را به مدیران مجموعه ابلاغ و ظرف مدت تعیین شده از هر گونه بهره برداری واحدها جلوگیری بعمل خواهد آورد.

حاجوی صیانت از جان مردم را وظیفه اصلی مدیریت شهری دانست و گفت: در اجرای احکام از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد و مدیریت شهری از همه ظرفیت های قانونی جهت صیانت از ضوابط و مقررات در بحث ایمنی شهروندان استفاده خواهد کرد تا خانواده ها از این مراکز با خیال آسوده، حس آرامش و بدون دغدغه ایمنی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع های تجاری پر خطر شمال تهران اخطار نهایی گرفتند

مجتمع های تجاری پر خطر شمال تهران اخطار نهایی گرفتند