مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-30حوادث

کاهش 40 درصدی جان باختگان تصادفات درون شهری اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان از کاهش 40 درصدی تعداد جان باختگان تصادفات در راه های درون شهری استان طی مدت 2 ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی، رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: در 2 ماه ابتدایی سال جاری 45 فقره تصادف فوتی در راه های درونشهری استان اصفهان رخ داده است که در این حوادث 46 نفر جان خود را از دست دادند.

وی از کاهش 40 درصدی تعداد جان باختگان تصادفات در راه های درونشهری استان اصفهان طی مدت 2 ماهه ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در این مدت با 2 هزار 516 فقره تصادف جرحی در سطح راه های درون شهری استان مواجه بودیم که در اثر این تصادفات نیز 2 هزار و 887 نفر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

محمدی با اشاره به کاهش 2 درصدی تعداد مجروحان در تصادفات درون شهری نسبت به تعداد مجروحان تصادفات مدت مشابه سال قبل گفت: براساس آمارها و تجزیه و تحلیل های صورت گرفته بیشترین علت وقوع تصادفات و حوادث رانندگی عدم توجه به جلو از سوی رانندگان خودروها و راکبان موتورسیکلت ها و پس از آن تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان یکشنبه ها را پر تصادف ترین روز و ساعات 14 تا 18 را نیز بیشترین زمان وقوع تصادفات در دو ماهه ابتدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی جان باختگان تصادفات درون شهری اصفهان

کاهش 40 درصدی جان باختگان تصادفات درون شهری اصفهان