مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-30سياسي

امکانات راهداری رفسنجان جوابگوی حوزه گسترده راه های شهرستان نیست


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: علی رغم حوزه وسیعی که راهداری و حمل و نقل جاد ه ای در رفسنجان باید پوشش دهد، ماشین آلات و امکاناتی که دارد کفاف این حوزه وسیع را نمی دهد و باید امکانات و تجهیزات آن افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار امروز در جلسه ای در خصوص حل معضلات حوزه راه داری رفسنجان اظهار کرد: قبل از جداسازی راهداری از مسکن و شهرسازی زیرساخت های آن باید فراهم می شد که امروز با کمبود نیرو و زیرساخت مواجه نباشیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رفسنجان 1543 کیلومتر راه اصلی و فرعی را تحت پوشش دارد، افزود: برخی راه ها توسط خیران ایجاد شده که مربوط به 40 سال قبل است و اکنون نیازمند ساماندهی هستند و از اول باید زیرسازی صورت گیرد و سپس آسفالت شوند و هرچه زودتر باید نسبت به جذب بودجه و اعتبار اقدام و ما هم در تهران پیگیری خواهیم کرد.

جلالی تصریح کرد: با توجه به مدیریت جدید راهداری کل استان و همتی که وجود دارد نسبت به تجهیز اداره راهداری رفسنجان و همچنین تأمین و بازسازی ماشین آلات آن همت مضاعفی صورت گیرد که نیروهای راهداری بتوانند به نحو احسن و به موقع به مردم و مسافران جاده ها خدمت رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات راهداری رفسنجان جوابگوی حوزه گسترده راه های شهرستان نیست

امکانات راهداری رفسنجان جوابگوی حوزه گسترده راه های شهرستان نیست