مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-30اقتصادي

800 میلیارد تومان برای طرح های سرمایه در گردش به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است


سیستان و بلوچستان بر ریل توسعه قرار گرفته و اعتبارات بسیار خوبی جهت طرح های ایجادی و سرمایه درگردش از محل بند الف تبصره هیجده به این استان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایرانشهر،  محمد جواد حسینی امروز در بازدید از واحدهای تولیدی و در جمع صنعتگران ایرانشهر، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان بر ریل توسعه قرار گرفته و اعتبارات بسیار خوبی جهت طرح های ایجادی و سرمایه درگردش از محل بند الف تبصره هیجده به این استان اختصاص یافته است.

از 800 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به سیستان و بلوچستان 100 میلیارد تومان در قالب طرح های ایجادی و 50 میلیارد تومان  برای سرمایه در گردش به متقاضیان پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر تکمیل بخش های مختلف کارخانه بافت بلوچ تا رسیدن به اوج تولید تاکید دارند و ما وظیفه داریم این واحد نساجی دوباره با تمام ظرفیت احیا شود.

معاون پارلمانی وزیر صمت گفت: ایرانشهر ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف صنعتی، معدن و کشاورزی دارد که با حمایت دولت از بخش خصوصی در آینده نزدیک شاهد رونق تولید و اشتغال در این منطقه خواهیم بود.

گفتنی است: بازدید از کارخانه جات بافت بلوچ،  نوشابه ایران کولا، سردخانه بلوچ زهی، کارخانه نخل طلایی و جهاد زمزم و حضور در جمع صنعتگران ایرانشهر از برنامه های امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 میلیارد تومان برای طرح های سرمایه در گردش به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است

800 میلیارد تومان برای طرح های سرمایه در گردش به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است