مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-30فرهنگي

آغاز اجرای «پروین» و «یه روز دیگه» با یاد جانباختگان متروپل آبادان


نمایش های «پروین» در سالن اصلی و «یه روز دیگه» در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی خود را با ادی از جانباختگان حادثه متروپل شهر آبادان آغاز کردند.

- نمایش های پروین در سالن اصلی و یه روز دیگه در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی خود را با ادی از جانباختگان حادثه متروپل شهر آبادان آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش های پروین به کارگردانی حسین کیانی و یه روز دیگه به کارگردانی نادیا فرجی روز یکشنبه هشتم خرداد اجرای خود را در تالار اصلی و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز کردند.

دست اندرکاران این آثار نمایشی در اجرای آغازین خود ضمن قدردانی از حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی یاد و خاطره جان باختگان حادثه متروپل آبان را گرامی داشته و با خانواده های داغدیده این حادثه تلخ ابراز همدردی کردند.

نمایش پروین به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی، تهیه کنندگی داود نامور و بازی نرگس محمدی، امین زندگانی، مهران رنج بر، مجید رحمتی، سیدجواد یحیوی، جواد مولانیا، مریم ندایی، آتنا تندرو، سهیل ملکی، فربد غفاری، اکرم محمدی و هوشنگ قوانلو هر روز ساعت 19 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای «پروین» و «یه روز دیگه» با یاد جانباختگان متروپل آبادان

آغاز اجرای «پروین» و «یه روز دیگه» با یاد جانباختگان متروپل آبادان