مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-30فرهنگي

«دکان کاموا فروشی» به کتابفروشی ها آمد


کتاب «دکان کاموا فروشی» برای گروه سنی کودک نوشته مونا جوان با تصویرگری سحر رضاییه زاده توسط انتشارات کتاب جمکران به کتابفروشی ها آمد.

- کتاب دکان کاموا فروشی برای گروه سنی کودک نوشته مونا جوان با تصویرگری سحر رضاییه زاده توسط انتشارات کتاب جمکران به کتابفروشی ها آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب دکان کاموا فروشی نوشته مونا جوان با تصویرگری سحر رضاییه زاده با موضوع امید به آینده توسط انتشارات کتاب جمکران به کتابفروشی ها آمده است.

در این کتاب که برای گروه سنی کودک نوشته شده، تلاش شده با تصویرهای جذاب و زیبا اهمیت تعیین هدف و امید به آینده از جمله موضوعاتی است که آموزش داده شود.

وقتی مفاهیم انتزاعی در خلال داستان مطرح می شوند به نسبت زمانی که به طور مستقیم ارائه شوند، جذاب تر بوده و شرایط یادگیری بهتر و عمیق تری فراهم می آورند؛ همچنین احتمال به کارگیری و تعمیم آنها توسط کودک در زمینه های مشابه زندگی افزایش پیدا می کند.

بستر داستان و قصه یکی از بهترین ابزارها برای آموزش این مفاهیم انتزاعی است و کودک از این طریق مفاهیم و ارزش های موجود در آن را با مفاهیم و نظرات شخصی خود مقایسه می کند، بنابراین کودکان با خواندن یا شنیدن داستان های خوب و متناسب با نیازهای خود می توانند با همذات پنداری با شخصیت های داستان، در انگیزه ها، کنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دکان کاموا فروشی» به کتابفروشی ها آمد

«دکان کاموا فروشی» به کتابفروشی ها آمد