مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-30اجتماعي

کسب وکاری که بوی گلاب می دهد


در بهشتی ترین منطقه شفت در روستای گیلده خانوم موسوی به همراه همسرش با اخذ تسهیلات از بنیاد برکت با پرورش گل های محمدی فضای کسب وکار خود را سفید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از شفت، در بهشتی ترین منطقه شفت در روستای گیلده خانوم موسوی به همراه همسرش با اخذ تسهیلات از بنیاد برکت با پرورش گل های محمدی فضای کسب وکار خود را سفید کرده و با همت و تلاش خود آن را در مراحل تبدیلی با عطر خوش گلاب کسب کارش عطر بویی قابل وصف داده است.

روستای گیلده از توابع جیرده در شهرستان شفت مستعد پرورش گل های محمدی و تولید گلاب و محصولات تبدیلی وابسته به این رایحه خوش گل ها است که با دستان پر پرتلاش مردان و زنان و دختران و پسران آن رونقی فزآینده در کنار کار کشاورزی و برنجکاری به درآمد خانوار می بخشد.

خانم موسوی با عرق جبین ریختن؛ عرق گل می گیرد و رهاورد ماه ها تلاش و کوشش پرورش  گل را در کنار پذیرفتن مشقات شالی کاری؛ لطیف و منحصربه فرد ارزش آفرینی کرده و به دستان مصرف کننده می رساند تا کامشان را خوش رایحه آرامش دهد.

خانم موسوی در مورد پرورش دهندگان گل و در مدار رونق قرار گرفتن تولید گلاب در جیرده شفت به خبرنگار فارس گفت: این صنعت هرساله دامن بیشتری از زمین ها و باغ های روستاییان را سفید می کند و مردم در کنار تولید برنج، چای، ابریشم، سفال گری و دامداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب وکاری که بوی گلاب می دهد

کسب وکاری که بوی گلاب می دهد