مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-30اقتصادي

حفظ اشتغال موجود و توانمندسازی جامعه کارگری اولویت دولت در حوزه اشتغال است


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس گفت: اولویت دولت و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حفظ اشتغال موجود و توانمندسازی جامعه کارگری با آموزش های مناسب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس عبدی بدراق نژاد امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان اظهار کرد: با توجه به افزایش دستمزد کارگران در سال جدید تلاش داریم تا با حمایت های لازم از کارفرمایان از تعدیل نیروی کارگری جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با جلسات برگزار شده بین کارفرمایان و کارگران توانستیم بعد از کش و قوس های فراوان شرایط تعادل را ایجاد کرده و شاهد کاهش بیکاری و ثبت بیمه بیکاری در شهرستان گنبدکاووس باشیم.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: توانمندسازی جوامع محلی، ارتقاء سطح درآمد روستایی و جلوگیری از مهاجرت از اهداف اصلی کارگروه اشتغال است.

وی ادامه داد: از تعداد 4 هزار و 907 سهمیه اشتغال شهرستان در سال گذشته تعداد 4 هزار و 870 یعنی 99 درصد سهم اشتغال شهرستان محقق شده و با توجه به مسدود شدن سامانه در اواسط سال گذشته مابقی اشتغال به ثبت نرسیده است.

بدراق نژاد گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال در سال گذشته تعداد یک هزار و 974 پرونده اشتغال به بانک معرفی شده و مبلغ 20 میلیارد تومان به 2 هزار و 989 نفر پرداخت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ اشتغال موجود و توانمندسازی جامعه کارگری اولویت دولت در حوزه اشتغال است

حفظ اشتغال موجود و توانمندسازی جامعه کارگری اولویت دولت در حوزه اشتغال است