مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-30سياسي

جراحی اقتصادی ضرورتی اجتناب ناپذیر است/لزوم شفاف سازی جامعه


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز 90 درصد اعتبارات دولت خرج امور جاری و تنها 10 درصد صرف امور سازندگی می شود و تا این جراحی اقتصادی انجام نشود، - به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با همیاران بازار در امر نظارت بر کالاهای اساسی، اظهار کرد: اهمیت کار بازرسان و ناظران از گزارش اعداد و ارقام بیشتر و با ارزش تر است.

وی با بیان اینکه امروز طرح های نظارتی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، افزود: متأسفانه دشمن با ایجاد طمع و حرص مردم را تصرف کرده لذا این مردم را می توان با یک امر به معروف و نهی از منکر به جایگاه ارزشی خودشان بازگرداند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم را باید از خواب غفلت بیدار کنیم و به آن ها بفهمانیم دشمن برایشان نقشه کشیده است، گفت: امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم ثابت کنیم بدنامی های امروز به دلیل نفوذ بیگانگان است چراکه مردم ایران با عزت نفس و امانت دار هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که نظم جامعه را به هم می زنند اکثریت مردم نیستند و تنها تعداد خاصی را شامل می شوند، بیان کرد: از این افراد عده ای همسو با دشمن و عده ای ایمان ضعیفی دارند لذا با برنامه ریزی و ایجاد طرح های مختلف باید به این افراد تلنگر و آن ها را از خواب غفلت بیدار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی اقتصادی ضرورتی اجتناب ناپذیر است/لزوم شفاف سازی جامعه

جراحی اقتصادی ضرورتی اجتناب ناپذیر است/لزوم شفاف سازی جامعه