مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-30سياسي

ارجاع مستقیم پرونده های تصادفات جرحی به بیمه ها در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از اجرای آزمایشی طرح ارجاع مستقیم پرونده های تصادفات جرحی ساده به بیمه ها به منظور تسریع در جبران خسارت زیان دیدگان از حوادث رانندگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست هم اندیشی رییس کل دادگستری استان هرمزگان و مدیران نمایندگی های شرکت های بیمه مستقر در استان برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این نشست اظهار داشت: سرعت، سهولت و کم هزینه بودن مهم ترین شاخص های خدمت رسانی مطلوب است که ضرورت دارد متولیان امر در بخش های مختلف به این موضوع توجه کنند.

مجتبی قهرمانی همچنین از اجرای آزمایشی طرح ارجاع مستقیم پرونده های تصادفات جرحی ساده به بیمه ها به منظور تسریع در جبران خسارت زیان دیدگان از حوادث رانندگی خبر داد.

وی در تشریح جزییات این طرح اظهارداشت: در راستای اجرای قانون کاهش مجازات حبس که بر اساس آن تصادفات جرحی رانندگی قابل گذشت اعلام شده اند، مقرر شد با توجه به اعلام موافقت پنج شرکت بیمه تجارت نو، معلم، آسیا، البرز و پاسارگاد، پرونده های تصادفات رانندگی منجر به جراحات ساده موضوع مواد 716 و 717 قانون مجازات اسلامی و ماده 11 قانون کاهش مجازات حبس تعزیری در خصوص اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی، در صورت اعلام موافقت زیان دیده پیش از طرح در مراجع قضایی، به صورت مستقیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع مستقیم پرونده های تصادفات جرحی به بیمه ها در هرمزگان

ارجاع مستقیم پرونده های تصادفات جرحی به بیمه ها در هرمزگان