مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-30سياسي

راه اندازی درمانگاه صحرایی در بهشت زهرا(س)


همزمان با برگزاری مراسم ارتحال امام، در ضلع شرقی حرم امام خمینی(ره) یک درمانگاه صحرایی در بهشت زهرا با ظرفیت 10 تخت بستری و تزریقات، 12 پزشک و 24 پرستار راه اندازی می شود.

- همزمان با برگزاری مراسم ارتحال امام، در ضلع شرقی حرم امام خمینی(ره) یک درمانگاه صحرایی در بهشت زهرا با ظرفیت 10 تخت بستری و تزریقات، 12 پزشک و 24 پرستار راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هماهنگی سه نهاد مسئول در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور امیر نورمحمدی، مدیرعامل شرکت در سازمان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در این نشست که سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و افشین جباری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس حضور داشتند، مدیرعامل شرکت شهر سالم طی سخنانی با اشاره به اینکه اورژانس تهران مقوله درمان در ضلع شرقی حرم حضرت امام خمینی (ره) را به شهرداری تهران سپرده است، گفت: بر این مبنا یک درمانگاه صحرایی در بهشت زهرا با ظرفیت 10 تخت بستری و تزریقات، 12 پزشک و 24 پرستار برای روزهای 13 تا 15 خردادماه راه اندازی خواهد شد.

نورمحمدی انجام واکسیناسیون کرونا و تست PCR را از دیگر خدمات مرکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم در بهشت زهرا (س) برشمرد و افزود: برای نظارت بهداشتی بر کلیه مواد غذایی و نوشیدنی هایی که در طول مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه صحرایی در بهشت زهرا(س)

راه اندازی درمانگاه صحرایی در بهشت زهرا(س)