مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 08:422022-05-30سياسي

اهدای 800 سری جهیزیه توسط قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور در کهگیلویه و بویراحمد


حمید پسنده مسؤول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال جاری در قالب رزمایش پویش لبخند نوعروس با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده های کم برخوردار تاکنون در دو مرحله جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

  وی گفت: جهیزیه های اهدایی شامل دوازده قلم کالای اساسی و مورد نیاز زندگی اعم از یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباس شویی، جاروبرقی و سرویس تفلون و چینی، پتو، چای ساز و فرش بوده است.

  مسؤول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هدف از این برنامه حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده و ترویج ازدواج آسان است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 160 سری جهیزیه در دو مرحله در شهرستان های بویراحمد، دنا و گچساران چرام و بهمیی به ارزش 36 میلیارد و 800 میلیون ریال در راستای حمایت از خانواده های نیازمند به نوعروسان استان اهدا شد.

  پسنده عنوان کرد: ارزش هر سری این جهیزیه ها 230میلیون ریال بوده و این میزان جهیزیه از سوی قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد به نوعروسان این استان اهدا شده است.

وی ادامه داد: از این میزان جهیزیه ها 60 سری آن به نوعروسان نیازمند گچساران در قالب رزمایش پویش لبخند نوعروس در اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 800 سری جهیزیه توسط قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور در کهگیلویه و بویراحمد

اهدای 800 سری جهیزیه توسط قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور در کهگیلویه و بویراحمد