مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-30ورزشي

کوچکترین رزمنده لامردی دوران دفاع مقدس تقدیر شد


فرمانده بسیج حوزه شهری لامرد به همراه رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان و جمعی از بسیجیان پایگاه شهدای خندق با کوچکترین رزمنده دوران دفاع مقدس از شهرستان لامرد دیدار و مورد تقدیر گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، فرمانده بسیج حوزه شهری لامرد به همراه رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از بسیجیان پایگاه شهدای خندق با کوچک ترین رزمنده دوران دفاع مقدس لامردی دیدار کردند.

این دیدار که بهانه ای است برای یادآوری خاطرات هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی مردم و رزمندگان فرصتی شد تا یادی از آن عزیزانی که سرود جاودانگی را با نوای کاروان حسین (ع) همنوا شدند کنیم و همگام با مکتب عاشورا عبرت آموز قصه تلخ تاریخ شدند تا خود عبرت دیگران نشوند.

مرتضی راستی فرمانده حوزه شهری لامرد در این دیدار تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور تقوای شهیدان، شیرزنان و غیورمردانی بود که خط سرخ آزادمردی و عزت را پیمودند و مردانه و با سلاح ایمان و اخلاص در برابر دنیای زر، زور و تزویر ایستادند و سروقامتانه ماندند تا عزت و شرافت انسان ها پایدار بماند.

علی محمودی فرمانده پایگاه شهدای خندق نیز اظهار کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس چنان درس شهامت و ایستادگی را در تاریخ جاودانه کردند که امروز این حماسه ها و رشادت ها جانبازان عزیز با ان عشق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچکترین رزمنده لامردی دوران دفاع مقدس تقدیر شد

کوچکترین رزمنده لامردی دوران دفاع مقدس تقدیر شد