مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 07:572022-05-30اقتصادي

حمل 4 میلیون تن کالای اساسی در جاده ها از ابتدای سال تا کنون


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 4 میلیون تن کالاهای اساسی در کشور حمل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون حمل و نقل این سازمان از بسیج ناوگان به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بنادر کشور هم زمان با روند فزاینده پهلوگیری کشتی ها خبر داد.

حمیدرضا شهرکی ثانوی در نشست ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران کل، معاونین حمل و نقل، رؤسای ادارات حمل و نقل کالا ی استان های سراسر کشور، اظهار داشت: در حال حاضر با ورود و پهلوگیری کشتی های حامل کالاهای اساسی در بنادر جنوبی کشور و همزمانی با فصل برداشت محصولات کشاورزی فسادپذیر، اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم و تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز هم وطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف، دوچندان گردیده و تلاش بر این است با گستردگی و تقویت فعالیت ها، امکانات و نیروی انسانی، تخلیه کالاها از کشتی ها هرچه سریع تر انجام شود و مازاد کالاها در انبارهای مبادی ورودی ذخیره سازی شود.

شهرکی ثانوی با اعلام این که از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 4 میلیون تن کالاهای اساسی در کشور حمل شده است، افزود: این میزان کالا توسط 163 هزار سفر ناوگان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل 4 میلیون تن کالای اساسی در جاده ها از ابتدای سال تا کنون

حمل 4 میلیون تن کالای اساسی در جاده ها از ابتدای سال تا کنون