مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 00:122022-05-29سياسي

تمدید استقرار 69 واحد فناور در مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان


سرپرست پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به ارزیابی عملکرد شرکت های فناور؛ از تمدید استقرار 69 واحد فناور در مراکز رشد وابسته به پارک علم و فناوری لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد نامداری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بررسی نتایج ارزیابی عملکرد سالیانه واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد وابسته به پارک علم و فناوری لرستان، جلسات شورای فناوری مراکز رشد واحدهای فناور شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و دلفان تشکیل شد.

وی گفت: ارزیابی واحدهای فناور دوره رشد بر اساس 6 شاخص اصلی رشد سازمانی و اداری، علمی و فناوری، مالی و اقتصادی، بازاریابی، تعامل و هم افزایی و امتیاز ویژه شامل فاکتورهای مثل امتیاز دانش بنیان بودن، قراردادهای پژوهشی، جذب سرمایه و… انجام می شود.

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: طی یک قرارداد همکاری، فرآیند ارزیابی عملکرد واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته به آن، به یک شرکت برون سپاری شد و این شرکت نسبت به طراحی سایت اقدام و فناوران استان در بازه زمانی تعیین شده مستندات پیشرفت کاری خود را در این سایت بارگذاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید استقرار 69 واحد فناور در مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان

تمدید استقرار 69 واحد فناور در مراکز رشد پارک علم و فناوری لرستان