مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 19:172022-05-29اقتصادي

سازمان اتکا آماده تامین نیازمندی ها و خرید محصولات مرغداران است


مدیرعامل سازمان اتکا با اشاره به دغدغه های مرغداران گفت: در طرح های مشارکتی که داریم نسبت به تامین نهاد ه های اصلی اقدام کرده و محصول مرغداری ها را با قیمت روز تعیین شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری می کنیم.

- مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا در گفت وگو با برنامه پیگیری شبکه خبر سیما که درباره خرید جوجه های یک روزه پخش شد، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از حذف و معدوم سازی جوجه های یک روزه گوشتی طرح حمایتی را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی داشتیم.

وی ادامه داد: در روز های اخیر نیز با 18 مزرعه مرغ گوشتی قرارداد های بسیار خوبی بسته شده و در دو یا سه روز اخیر، یک میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان اتکا در رابطه با نحوه قیمت گذاری این جوجه های یک روزه تصریح کرد: تامین جوجه های یک روزه، خوراک، واکسن و دارو دغدغه های مرغداران است که اگر حل شود، آنگاه مرغداران جوجه های یک روزه خود را معدوم نمی کنند.

وی افزود: در طرح های مشارکتی که داریم نسبت به تامین این نهاد های اصلی اقدام می کنیم و آنچه ماحصل محصول مرغداری هاست را با قیمت روز تعیین شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری می کنیم.

اعلمی درباره نحوه ارتباط مرغ داران با سازمان اتکا گفت: در اتحادیه های مربوطه به صورت وسیع اطلاع رسانی کردیم و بسیاری از مرغداران به ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اتکا آماده تامین نیازمندی ها و خرید محصولات مرغداران است

سازمان اتکا آماده تامین نیازمندی ها و خرید محصولات مرغداران است