مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 17:322022-05-29سياسي

کوه خواری زیرساخت های سوادکوه را از بین برده است


نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس کوه خواری و آلودگی معادن را سبب از بین رفتن زیرساخت ها در شهرستان دانست و گفت: - پیگیر جمع شدن معادن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیوان مرادیان عصر یکشنبه در جلسه میز خدمت دهیاری های منطقه خانقاه پی شهرستان سوادکوه، کیوان مرادیان، در جلسه میز خدمت دهیاری های منطقه خانقاه پی شهرستان سوادکوه، با عنوان اینکه سیاست جمهوری اسلامی در حفظ روستاها است، خاطرنشان کرد: در همین راستا خدمات دهی اعم از آب، برق و گاز حتی به دورترین روستاها از اولویت نظام است اما در مواردی برخی از دستگاه ها سیاست غلطی را اجرا کرده اند که از جمله آنها می توان به طرح خروج دام از جنگل اشاره کرد حالی که که حیات روستا به دام وابسته و حتی حضور دام در جنگل نیز مفید فایده است.

نماینده مردم در مجلس با اشاره به مسئله مهاجرت، به پیگیری این مطلب که هر شهروند ایرانی برای دو منزل هزینه یارانه آب، برق و گاز بگیرد، گفت: اما افرادی که بیشتر از دو خانه دارند، نظام باید از سرانه یارانه مردم بگذرد و یکی از راهکارها در این زمینه بحث ضریب است.

این مسئول با اشاره به مشکلات روستاییان همچون آب، اشتغال و … گفت: مطالبه مردمی درست است اما باید در نظر داشت که کشور در تحریم کامل به سر می برد و حتی یک دلار انتقال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه خواری زیرساخت های سوادکوه را از بین برده است

کوه خواری زیرساخت های سوادکوه را از بین برده است