مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-29اجتماعي

برگزاری اولین مدرسه تابستانی دانش مغز ویژه دانش آموزان


رییس مرکز نوآوری علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی گفت: اولین مدرسه تابستانی دانش مغز با هدف آشنایی دانش آموزان با این رشته در هفتمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، فاطمه باکویی رییس مرکز نوآوری علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی در رابطه با برگزاری اولین مدرسه تابستانی دانش مغز، گفت: با توجه به کاربردهای فراوان رشته علوم شناختی و مغز، هدف بر این است تا بتوانیم این رشته جدید را در سطح دانش آموزی معرفی کنیم تا دانش آموزان علاقه مند بعد از آشنایی با این رشته به انجام تحقیق و پژوهش بپردازند و ایده هایشان را به سوی تجاری سازی پیش ببرند.

وی با اشاره به استقبال جهانی از رشته های جدید و نوظهور به خصوص در حوزه علوم شناختی و مغز، ادامه داد: با کمک وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشکده علوم شناختی و مشاوره های علمی از اساتید مختلف در حوزه های گوناگون علوم شناختی و مغز برنامه ریزی برگزاری اولین مدرسه تابستانی دانش مغز با هدف آشنایی دانش آموزان با این رشته در هفتمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا صورت پذیرفت.

  فاطمه باذلی محبوب دبیر علمی مدرسه تابستانی دانش مغز با اعلام برگزاری این رویداد در نیمه دوم تیرماه گفت: این رویداد ویژه تمام دانش آموزان مقاطع تحصیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین مدرسه تابستانی دانش مغز ویژه دانش آموزان

برگزاری اولین مدرسه تابستانی دانش مغز ویژه دانش آموزان