مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-29سياسي

واحدهای تولیدی فعالیت های خود را دانش بنیان کنند


در شرایط امروزی، نباید دانش بنیان را به یک محدوده یا واحد خاص تقلیل داد، بلکه باید مجموعه استان و واحدهای تولیدی، دانش بنیان کردن امور را در اولویت قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در بازدید از بخش های مختلف پارک علم و فناوری در نشست صمیمی با شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در مسیر حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور نکات کلیدی به کار می گیرند که می تواند برای ما روشن گر و نقشه راه باشد.

  وی با بیان اینکه مبانی شعار سال 1401، جدی گرفته شود؛ زیرا برای اقتصاد ما دارای مفاهیمی کلیدی و پایه ای است گفت: در حوزه تولید، در فضایی قرار گرفته ایم که ادامه شرایط با شیوه ها و روش های فعلی چه در جنبه داخلی و چه در جنبه صادرات خارجی مقرون به صرفه نیست.

  استاندار همدان با تأکید بر اینکه محصولات باید به گونه ای باشد که بتواند قابل رقابت در بازارهای خارج و داخل باشد تأکید کرد: آیا خودروهایی که اکنون در بازار تولید می شوند، کیفیتِ خروجی آن ها بر مبنای دانش بنیان، اصول علمی و فنی و دانش اقتصادی است؟ وی گفت: چرا باید خودرویی که از لحاظ کیفیت مورد گله مندی مقام معظم رهبری و مردم است، قیمت آن گران باشد؟ این اصلا قابل پذیرش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی فعالیت های خود را دانش بنیان کنند

واحدهای تولیدی فعالیت های خود را دانش بنیان کنند