مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:322022-05-29اجتماعي

معطلی 8 ساله طرح جامع ایمنی برای ابلاغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال بهرامی در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم طرح جامع ایمنی است که هشت سال در حال رفت و برگشت است، - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه طرح جامع ایمنی یکی از موضوعات مهمی است که هشت سال معطل مانده، اظهار کرد: اگر این طرح ابلاغ شود، آتش نشانان ضابط قانونی خواهند بود و می توانند برخورد لازم را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال بهرامی در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم طرح جامع ایمنی است که هشت سال در حال رفت و برگشت است، اظهار کرد: اگر این طرح ابلاغ شود آتش نشانان ضابط قانونی خواهند بود و می توانند برخورد لازم را داشته باشند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: این طرح هنوز ابلاغ نشده و پیگیری هایی که انجام می شود عموما توصیه است و پشتوانه اجرایی ندارد.

به نتیجه رسیدیم که ساختمان های پرخطر را شناسایی کنیم و بر اساس مهلت نواقص برطرف شود و در صورت عدم اقدام پلکانی برخورد شود.

وی تأکید کرد: ساختمان های مسکونی و تجاری قدیمی به لحاظ ایمنی دچار مشکل هستند و در مرحله بعدی باید به سراغ این بخش برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطلی 8 ساله طرح جامع ایمنی برای ابلاغ

معطلی 8 ساله طرح جامع ایمنی برای ابلاغ