مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-29سياسي

مافیا و یقه سفیدها با ساخت وسازهای غیرمجاز مال مردم را غارت می کنند


رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به بازدید روز گذشته از ساخت و سازهای غیرمجاز با انتقاد از مهندسی شهری در شهر رشت گفت: گروه مافیا و یقه سفید در کلان شهر ها و همچنین شهر رشت با استفاده از خلا قانونی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نشست شورای حفظ حقوق بیت المال با موضوع ساخت وسازهای غیرمجاز در سطح شهر رشت به ریاست رییس کل دادگستری استان گیلان امروز در دادسرای مرکز استان برگزار شد.

  حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در این نشست با اشاره به بازدید روز گذشته از ساخت و سازهای غیرمجاز با انتقاد از مهندسی شهری در شهر رشت اظهار کرد: گروه مافیا و یقه سفید در کلان شهر ها و همچنین شهر رشت با استفاده از خلا قانونی، مال مردم را غارت کرده و جان آنان را نیز به خطر می اندازند.

  رییس شورای قضایی استان گیلان با بیان اینکه این افراد به لحاظ برقرای ارتباطات ناسالم با دستگاه های مرتبط مبادرت به ساخت و سازهای غیرمجاز می کنند، گفت: این افراد باید شناسایی شده و شناسنامه دار شوند و برخورد قانونی و قاطع با آنان صورت گیرد.

  دادستان مرکز استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه مافیای ساخت وساز در کاربری های غیرمجاز، خانه های نا ایمن احداث می کنند، افزود: اغلب این ساختمان ها که رای قطعی کمیسیون ماده 100 را نیز اخذ کردند باید از سوی شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیا و یقه سفیدها با ساخت وسازهای غیرمجاز مال مردم را غارت می کنند

مافیا و یقه سفیدها با ساخت وسازهای غیرمجاز مال مردم را غارت می کنند