مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-29اقتصادي

گندم کشاورزان با پایه 11 هزار و 500 تومان خریداری می شود


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: گندم کشاورزان با پایه 11 هزار و 500 تومان به شکل مطلوب خریداری خواهد شد.

- به گزارش، احمد شهریار بعد از ظهر یکشنبه در نشست بررسی خرید تضمینی گندم در اردبیل اظهار کرد: امسال با هدف حذف دلالان از بازار خرید و فروش گندم، حمل و خروج گندم از تمام مناطق این استان ممنوع است.

وی تصریح کرد: در صورت نگهداری گندم در انبار بدون ثبت در سامانه، گندم نگهداری شده قاچاق محسوب شده و علاوه بر مصادره محصول انبار شده به نفع دولت، صاحب آن به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: گندم کشاورزان با پایه 11 هزار و 500 تومان، لحاظ 12 درصد رطوبت، 2 درصد سن زدگی و با افت یک تا چهار درصدی به شکل مطلوب خریداری خواهد شد.

شهریار با اشاره به اینکه امسال بیش از 300 هزار تن گندم دیم و آبی از اراضی کشاورزی این استان برداشت می شود، افزود: پارسال سطح زیر کشت گندم آبی در استان 49 هزار هکتار و گندم دیم 223 هزار هکتار بود و امسال این میزان به 52 هزار هکتار در سطح گندم آبی و 225 هزار هکتار در گندم دیم رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 170 هزار تن گندم تولیدی کشاورزان استان خریداری شد، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، امسال پیش بینی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندم کشاورزان با پایه 11 هزار و 500 تومان خریداری می شود

گندم کشاورزان با پایه 11 هزار و 500 تومان خریداری می شود