مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-29اقتصادي

پایان خرداد؛ زمان اعلام نتایج پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن


استان ها قبل از پایان خرداد نتایج پالایش را نهایی و اعلام کنند تا بعد از اعلام نتایج، روند ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در اراضی تأمین شده، - آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست بررسی روند پیشرفت تأمین اراضی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن امروز 8 خردادماه به ریاست رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان و مدیران عامل سازمان های و شرکت های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست، استان ها به شکل وبیناری در جلسه حضور یافتند و به ارائه گزارشی از روند تأمین اراضی و پیشرفت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خود پرداختند.

در این جلسه اعلام شد که اراضی 2 میلیون و 800 هزار واحد طرح طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است.

پایان خرداد؛ اعلام نتایج پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن وزیر راه و شهرسازی در این نشست اظهار کرد: پایان خردادماه جلسه شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور برگزار می شود و در آن جلسه استان ها روند تأمین اراضی، اجرا و پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن را گزارش می کنند.

قاسمی با تاکید بر اینکه هم اکنون اراضی قابل ملاحظه ای آماده بارگذاری واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی است، گفت: ضرورت دارد تا استان ها قبل از روزهای پایانی خردادماه نتایج پالایش را نهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خرداد؛ زمان اعلام نتایج پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن

پایان خرداد؛ زمان اعلام نتایج پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن