مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-29سياسي

باید به سمت استانداردسازی مسابقات قرآن پیش برویم


دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور بر لزوم توجه به عدالت محوری در فرآیند داوری مسابقات قرآن کریم تاکید کرد و گفت: باید به سمت استانداردسازی مسابقات قرآن کریم پیش برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست هم اندیشی دستگاه ها و نهادهای برگزارکننده مسابقات قرآن کریم امروز (یکشنبه) در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

حمید مجیدی مهر رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور در این نشست اظهار کرد: ما در حال یک دوره گذار در مجموعه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور هستیم و تا یک ماه آینده ترکیب ستاد تغییر خواهد کرد و قطعاً باید این ترکیب تأثیرگذار باشد؛ در این مسیر از شما عزیزان نظر می گیریم که چه کسانی می توانند در کمیته های مختلف ستاد به خوبی ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به اینکه طرحی تحت عنوان سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم سال ها بر زمین مانده بود که در مجموعه اوقاف در دوران استاد قره شیخلو شروع شد، تصریح کرد: دوره دوم طرح سنجش و ارزیابی داوران هم همین اواخر به پایان رسید و برگزیدگان این دوره روز چهارشنبه طی مراسمی مرامنامه و منشور اخلاقی به اصول داوری را امضا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمت استانداردسازی مسابقات قرآن پیش برویم

باید به سمت استانداردسازی مسابقات قرآن پیش برویم