مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-29سياسي

نگاهی به حاشیه های سفر شهردار همدان به بالی!


سفر شهردار همدان به بالی اندونزی و حضور در کنفرانس جهانی «کاهش خطرپذیری» بعد از انتشار یک فیش مسئله ساز، برخی حواشی را رقم زد و باعث بروز واکنش هایی از طیف موافق و مخالف شد.

- خبرگزاری فارس- همدان: چندی پیش خبر دعوت رسمی از شهردار همدان برای حضور در هفتمین کنفرانس جهانی کاهش خطرپذیری در شهر بالی اندونزی در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفت خبری که می توانست خود به تنهایی موضوع جذابی برای رسانه و یا افکار عمومی باشد تا به محتوای آن و آنچه مد نظر برگزارکنندگان این کنفرانس هست بپردازند، اما این بار هم حاشیه بر متن داستان غلبه کرد و پیش از آن که موضوع همایش و دستاوردهای سفر مورد بررسی قرار گیرد، میزان هزینه آن و اینکه از چه محلی قرار است تخصیص یابد، مورد توجه قرار گرفت.

در این کنفرانس که با حضور شهردارانی از شهرهای مختلف جهان در حال برگزاری است شهردار همدان نیز به عنوان یکی از سه سخنران اصلی انتخاب شده تا مدل تاب آورسازی همدان را ارائه کند.

در این برنامه که هر سه سال یکبار توسط دفتر کاهش ریسک بحران سازمان ملل برگزار می شود مواردی چون بازنگری در زمینه راهبردهای مدیریتی با هدف کاهش تلفات طبیعی و انسان ساز دنبال می شود.

تا اینجای ماجرای حضور شهردار در این کنفرانس اتفاقی خوب و مهم برای این شهر محسوب می شود اما برخی اظهار نظرها با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به حاشیه های سفر شهردار همدان به بالی!

نگاهی به حاشیه های سفر شهردار همدان به بالی!