مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-29سياسي

حجت الاسلام خداداده رییس ستاد کانون های فرهنگی مساجد شد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت الاسلام کمال خداداده را به عنوان رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور منصوب کرد.

- در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به حجت الاسلام کمال خداداده روحانی جهادی و انقلابی، ضمن اشاره به شعار اصلی دولت مردمی در حوزه فرهنگ، یعنی بازگشت به مساجد، بر لزوم شناسایی، جذب و آموزش استعدادهای برتر و جوانان انقلابی در جهت نهادینه سازی اهداف فرهنگی دولت مردمی تاکید شده است.

متن حکم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ خطاب به رییس جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به شرح زیر است: جناب حجت الاسلام آقای کمال خداداده با عنایت به شایستگی، تجربیات و سوابق ارزشمند جناب عالی و شناخت از روحیه مکتبی و تعامل سازنده تان با اصحاب فرهنگ و هنر و شخصیت های گرانمایه حوزوی، به موجب این حکم و به استناد ماده 9 اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی به مدت 3 سال به عنوان رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور منصوب می شوید.

شعار اصلی دولت مردمی در حوزه فرهنگ، نهضت بازگشت به مساجد است و اینک شما در این موقعیت خطیر، عهده دار وظیفه سنگینی می شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام خداداده رییس ستاد کانون های فرهنگی مساجد شد

حجت الاسلام خداداده رییس ستاد کانون های فرهنگی مساجد شد