مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-29سياسي

چرا تسهیلات فرزندآوری فقط در چند استان است؟


«چرا تسهیلات فرزندآوری فقط در چند استان برقرار است؟» عنوان پویشی است که در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده است و خبرگزاری فارس این موضوع را بررسی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، پس از هشدار چندین سال قبل رهبر انقلاب نسبت به خطرات دهشتناک پیری کشور و کمبود نیروی جوان در سالهای نه چندان دور، طی دو سال گذشته توجه به مسئله جوانی جمعیت و فرزندآوری و حمایت از خانواده های فرزندآور به یکی از ابزارهایی برای مسئولین تبدیل شده است که به وسیله آن مانور تبلیغاتی برگزار کنند و البته کارهایی را هم در این زمینه انجام داده اند تا دستشان خالی نباشد.

من جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را به عنوان طرح جوانی جمعیت به تصویب رساندند و طی آن وعده و وعید های فراوانی به مردم دادند برای اعطای تسهیلات ارزان قیمت به خانواده هایی که نسبت به ازدواج و یا فرزندآوری اقدام می کنند.

یکی از آن تسهیلات که اگر برای پرداخت آن شرط و شروط عجیب و غریب نمی گذاشتند، شاید می توانست مقداری از سختی های فرزندآوری و مخارج آن را کمرنگ تر کند وام فرزندآوری است: متاسفانه امروز بعد از مراجعه به سایت معرفی شده توسط بانک مرکزی متوجه شدیم این تسهیلات فقط به خانواده هایی تعلق می گیرد که محل تولد پدر و فرزند (هر دو) در استان هایی واقع شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تسهیلات فرزندآوری فقط در چند استان است؟

چرا تسهیلات فرزندآوری فقط در چند استان است؟