مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-29سياسي

عزت و آزادگی یک ملت برخواسته از اراده «ما می توانیم« است


پیشرفت کشور و عزت یک ملت برخواسته از اراده ما می توانیم و روحیه خواستن توانستن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی صبح یکشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شازند اظهار کرد: برخی از روشنفکران و محافل به دنبال القای صرف یک اختلاف بین دو کشور بودند در صورتی که جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یک جنگ عادی نبود و دنیای استکبار با تمام توان از رژیم بعث عراق پشتیبانی کرد.

وی افزود: در ادوار مختلف استکبار و نظام سلطه با شیوه های مختلف اعم از جنگ های گسترده با بهانه های مختلف نظیر مقابله با تروریسم جان انسان های بی گناه را گرفتند و یا سرمایه های آنان را به غارت بردند که این شیوه ی مرسوم نظام سرمایه داری و ماهیت سلطه جویانه آنان است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دوره قبل از انقلاب اسلامی سلطه بر کشور ما به شکل سلطه غیر مستقیم بود افزود: آمریکایی ها به همراه سایر ایادی خود با روی کار آوردن رژیم پهلوی توانستند در تمامی امور از کوچک تا بزرگ کشور مسلط شوند که این نشان از اوج وابستگی به نظام سلطه بود.

قریشی عنوان کرد: وابستگی به بیرون در بخش های مختلف نظیر تکنولوژی با عدم انتقال مواجه بود به طوری که مهندسین ما برای کوچک ترین موضوعات باید منتظر حضور کارشناسان خارجی می بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت و آزادگی یک ملت برخواسته از اراده «ما می توانیم« است

عزت و آزادگی یک ملت برخواسته از اراده «ما می توانیم« است