مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-29سياسي

مراکز پر رفت و آمد استان مرکزی باید ایمن سازی شود


اراک_ استاندار مرکزی خواستار ایمن سازی مراکز پر رفت و آمد استان شد و گفت: هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه صبح یکشنبه در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان مرکزی اظهار کرد: استانداری مرکزی نسبت به ایفای تعهدات و دستگاه های اجرایی و حقوق مردم مسئول است و شهرداری ها در این مهم در خط مقدم قرار دارند و هیچ گونه کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

وی افزود: حوادث تلخی نظیر پلاسکو و متروپل زنگ خطری برای مسئولان، مالکان، ناظران و مدیرانی است که با کوتاهی از کار ساختمان هایی ناایمن می سازند و با جان مردم بازی می کنند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: تمامی مالکان ساختمان های غیر ایمن به طور حتم مسئول هستند و از آنان بازخواست می شود و منتظر حادثه نخواهیم ماند و با شتاب مؤثر باید به سراغ این ساختمان ها رفت.

مخلص الائمه ادامه داد: وقوع این حوادث موجب می شود کشور در زمینه ایمن سازی و جلوگیری از وقوع حوادث چند قدم به جلو حرکت کند تا قبل از اینکه اتفاق تلخی رخ دهد جلوی آن با ایمن سازی گرفته شود.

مراکز پر رفت و آمد استان مرکزی باید ایمن سازی شود وی ادامه داد: مشاهدات عینی ما از سطح شهر می گوید برخی مراکز خرید، درمانی و ساختمان هایی که مردم بیشترین سر و کار را با آنها دارند ناایمن هستند که با اولویت ساختم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز پر رفت و آمد استان مرکزی باید ایمن سازی شود

مراکز پر رفت و آمد استان مرکزی باید ایمن سازی شود