مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-29سياسي

ضرورت بازشناسایی و معرفی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد


استاندار گیلان با اشاره به لزوم توجه به جهاد تبیین در عصر حاضر، گفت: بازخوانی، بازشناسایی و معرفی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد باید در دستور کار باشد.

- رشت- استاندار گیلان با اشاره به لزوم توجه به جهاد تبیین در عصر حاضر، گفت: بازخوانی، بازشناسایی و معرفی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد باید در دستور کار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام امام خمینی (ره)، اظهار کرد: تبیین اندیشه های ناب امام (ره) لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مبنای نظام سیاسی ایران بر اساس مردم سالاری دینی، وحدت کلمه و اتحاد مردم تحت رهنمودها و بیانات امام راحل شکل گرفت، افزود: ایستادگی ملت ایران در برابر همه سختی ها نشان از عمق نگاه امام راحل نسبت به مسائل مختلف اعتقادی، دینی، سیاسی، فرهنگی و جهانی بوده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه امام خمینی بر آزادی خواهی و استکبارستیزی تأکید کرده اند، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در مسیر اندیشه ها و آرمان های امام راحل گام برداشته اند.

وی جهاد تبیین را یکی از راهبردهای ضروری در مقطع کنونی دانست و اضافه کرد: باید ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) به ویژه برای نسل های سوم و چهارم انقلاب، به درستی شناسانده و چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازشناسایی و معرفی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

ضرورت بازشناسایی و معرفی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد