مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-29سياسي

حماسه مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به مقاومت مردم گیلانغرب در برابر رژیم بعث، گفت: حماسه مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر یکشنبه در کنگره شهید صفرخوشروان و 750 شهید شهرستان گیلانغرب که در یادمان شهدای گمنام گیلانغرب و با حضور استاندار و جمعی از مسئولان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهیدان و شهدای ولایت مدار کرمانشاه و 750 شهید شهرستان گیلانغرب، شهدای مدافع حرم و شهید صیاد خدایی را گرامی می داریم.

وی افزود: امروز از سوی دولت جمهوری اسلامی درپی ریزش ساختمان متروپل و داغدار شدن جمعی از مردم خوزستان عزای عمومی اعلام شده و به خانواده ها آن ها تسلیت عرض می کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: خداوند را شاکر هستم که امروز این توفیق نصیب بنده شد تا ساعاتی را در فضای معنوی شهرستان گیلانغرب بوده و در کنگره ی شهدای این شهرستان حضور پیدا کنم.

سلیمانی گفت: مظلومیت مردم و رزمندگان کرمانشاه و گیلانغرب در دوران دفاع مقدس شاخص بوده و دفاع جانانه از کشور هنگامی که اردوگاه های غرب و شرق از ارتش صدام دفاع می کردند از ویژگی های این افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است

حماسه مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است