مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-29سياسي

وزیر ارتباطات عازم ژنو می شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی 2022 (WSIS) با شعار «فناوری اطلاعات برای رفاه، شمولیت و تاب آوری» شرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور شرکت در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی 2022 (WSIS) فردا (دوشنبه 9 خرداد 1401) عازم ژنو، مقر اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) می شود.

اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی 2022 (WSIS)، با شعار فناوری اطلاعات برای رفاه، شمولیت و تاب آوری ، از 24 اسفندماه (15 مارس) تا 13 خردادماه (3 ژوئن) به صورت مجازی و از 9 خردادماه (30 می) لغایت 13 خردادماه (3 ژوئن) به صورت حضوری، برگزار می شود.

این اجلاس امسال باهدف ساماندهی دسترسی همگانی به شبکه های اطلاعاتی و ایجاد قوانین پایه برای یکپارچه سازی اهداف جامعه اطلاعاتی و تکمیل پروتکل های بین المللی، تشکیل می شود.

وزیر ارتباطات کشورمان در این سفر در پنل عالی روز 10 خرداد 1401 سخنرانی می کند و همچنین در میزگرد وزرا شرکت کننده در این اجلاس شرکت خواهد کرد.

زارع پور در حاشیه این اجلاس ضمن دیدار با هالین ژائو، دبیر کل ITU، در راستای توسعه روابط حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تبادل دانش و تجربیات متقابل، با وزرا و معاونین وزیر از کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات عازم ژنو می شود

وزیر ارتباطات عازم ژنو می شود