مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-29اجتماعي

پیش بینی پذیرایی و اسکان 100 هزار زائر در کاظمین


ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود که در ایام اربعین در سایت خراسان جنوبی در شهر کاظمین 100 هزار زائر پذیرایی و اسکان داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی جوینده ظهر یکشنبه در ستاد اربعین خراسان جنوبی اظهار کرد: برای خدمت رسانی در ایام اربعین به 52 موکب مجوز داده ایم که از این تعداد هشت موکب داخل خراسان جنوبی و برای پذیرایی و اسکان زائران پاکستانی است.

رییس ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اصرار ما بر این است که استان ما به عنوان استان معین زائران پاکستانی تلقی شود، بیان کرد: از نظر تغدیه ای و اسکان در اربعین سال جاری مشکلی وجود نخواهد داشت و کار را به صورت مرتب رصد می کنیم.

جوینده گفت: سال جاری اربعین در فصل گرم سال قرار دارد و از این نظر تأمین وسایل سرمایشی، برودتی و یخ ساز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش خود را داشته باشیم که در سایت خراسان جنوبی در شهر کاظمین از نظر وصل بودن به اینترنت و ارتباط اینترنتی مشکلی وجود نداشته باشد، اظهار کرد: پیش بینی ما بر این است که در اربعین سال جاری 100 هزار زائر را در شهر مقدس کاظمین پذیرایی کنیم.

رییس ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی با بیان اینکه دو تیم را برای اعزام به کاظمین جهت بررسی و تأمین مسائل زیرساختی آماده کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی پذیرایی و اسکان 100 هزار زائر در کاظمین

پیش بینی پذیرایی و اسکان 100 هزار زائر در کاظمین