مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-29سياسي

وجهه مردمی همایش اربعین حفظ شود/خدمت به زائر را فرصت بدانیم


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وجهه مردمی اربعین باید حفظ شود، گفت: استکبار به دنبال مخدوش کردن و تنزل دادن چهره اربعین در اذهان مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت صبح یکشنبه در ستاد اربعین خراسان جنوبی اظهار کرد: اربعین فرصت مناسبی برای گردهمایی و قدرت نمایی شیعه است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استراتژیست های بین المللی از پیاده روی اربعین به عنوان مانور شیعه نام می برند، بیان کرد: ماندگاری حرکت پیاده روی اربعین به واسطه وجهه مردمی آن است که این مهم باید همچنان حفظ شود.

قناعت ادامه داد: حماسه اربعین یک همایش بین المللی در جهان اسلام است و از این رو صهیونیست و آمریکا تمام تلاش خود را می کنند تا چهره این حرکت زیبا و معنوی را مخدوش کرده و آن را در اذهان مردم تنزل دهند که البته موفق نخواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه کار در حوزه پیاده روی اربعین نه تنها وظیفه اداری ما در کمیته های تعیین شده ستاد اربعین است بلکه از جهاتی دیگر وظیفه و مسئولیت شرعی ما نیز هست و نباید خدمت به زائران را در چارچوب کار اداری صرف ببینیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خدمت به زائران را باید یک توفیق بزرگ بدانیم، گفت: آل سعود مراسم و مناسک حج را با دو میلیون زائر نمی تواند به درستی مدیریت کند اما مراسم اربعین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجهه مردمی همایش اربعین حفظ شود/خدمت به زائر را فرصت بدانیم

وجهه مردمی همایش اربعین حفظ شود/خدمت به زائر را فرصت بدانیم