مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-29سياسي

پیاده روی اربعین فرصتی برای انتقال پیام انقلاب به سراسر دنیا است


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برکات مراسم پیاده روی اربعین، گفت: بازسازی اعتاب مقدسه، انتقال پیام انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و مشاهده نفوذ و رسوخ محبت سردار «سلیمانی» در قلب مردم عراق و غیره بخش هایی از برکات اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در ستاد اربعین استان، اظهار داشت: اربعین حسینی، فرصت مناسبی برای گردهمایی و قدرت نمایی شیعه است که  استراتژیست های بین المللی به ویژه در شرق، از آن به عنوان مانور شیعه نام می برند.

وی با بیان اینکه اربعین، حرکتی مردمی است، تصریح کرد: شالوده اساسی اربعین مردم هستند لذا این حرکت باید حفظ شده، تقویت گردد و به اهداف خود نزدیک تر شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: حماسه اربعین، یک همایش بین المللی است به همین دلیل تمام دستگاه های صهیونیستی و آمریکایی در تلاش هستند تا این حرکت بی بدیل را کمرنگ کرده و تنزل دهند.

قناعت با تأکید بر اقدامات رسانه ای دشمن به ویژه مثلث استکباری آمریکا، انگلیس و اسراییل در سال گذشته و تولید محتواهایی برای به انحراف کشیدن این قدرت نمایی شیعه در پیاده روی اربعین، متذکر شد: دشمن همواره در تلاش است که مردم از اربعین فاصله بگیرند اما مردم ولایی، متدین و همیشه در صحنه اجازه نمی دهند این حرکت کمرنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین فرصتی برای انتقال پیام انقلاب به سراسر دنیا است

پیاده روی اربعین فرصتی برای انتقال پیام انقلاب به سراسر دنیا است