مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 13:322022-05-29پزشكي

خدمات دندانپزشکی به همت جهادگران دانشگاه علوم پزشکی البرز به مردم ماهدشت ارائه شد


سیدمحمود حسینی، مسئول گروه جهادی منتظران صالح (عج) در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو به ارائه گزارشی از برگزاری اردوی جهادی به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز پرداخت و گفت: - مسئول گروه جهادی منتظران صالح (عج) از برگزاری اردوی جهادی با محوریت خدمات دندانپزشکی در منطقه ماهدشت استان البرز خبر داد.

سیدمحمود حسینی، مسئول گروه جهادی منتظران صالح (عج) در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو به ارائه گزارشی از برگزاری اردوی جهادی به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز پرداخت و گفت: این اردو در پنجم و ششم خرداد و در منطقه ماهدشت البرز برگزار شد.

حسینی بیان کرد: جهادگران در این اردوی خدمات دندانپزشکی، ویزیت رایگان پزشک عمومی و متخصص داخلی، روانشناس، تزریقات ارائه شد.

همچنین آموزش هایی درباره EMS به مردم دادیم.

مسئول گروه جهادی منتظران صالح (عج) ادامه داد: در این اردو فرآیند چکاپ و معاینه اولیه صورت گرفت و پس از آن براساس اطلاعات موجود در فرآیند چکاپ، به مردم منطقه خدمت رسانی شد.

وی ادامه داد: در این فرآیند بالغ بر 200 ویزیت پزشکی و روان شناسی و 600 خدمت دندانپزشکی اعم از معاینه، کشیدن، ترمیم، وارنیش، فلورایدتراپی، رادیوگرافی، پالپو، اندو و جرم گیری همراه بود که تمامی این اطلاعات با هماهنگی ستاد فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دندانپزشکی به همت جهادگران دانشگاه علوم پزشکی البرز به مردم ماهدشت ارائه شد

خدمات دندانپزشکی به همت جهادگران دانشگاه علوم پزشکی البرز به مردم ماهدشت ارائه شد