مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 13:172022-05-29حوادث

33 محموله چوب و زغال تاغ در شاهرود کشف شد


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته 33 محموله چوب و زغال تاغ در شاهرود کشف شده است، گفت: اکثر این موارد خودروهای عبوری و کشف شده از پاسگاه شهید نوری شاهرود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی ظهر یک شنبه در مراسم تجلیل از رییس پاسگاه انتظامی شهید نوری شاهرود به میزبانی این پاسگاه ضمن بیان اینکه سال گذشته 33 مورد چوب و زغال تاغ در شاهرود کشف شده است، ابراز داشت: این مهم را مدیون کارکنان خوب پاسگاه شهید نوری شاهرود هستیم که با درایت خود اجازه عبور خودروهای قاچاقچیان و مافیای چوب و زغال را نمی دهد.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته 10 تن چوب تاغ و 9 تن زغال در حوزه این شهرستان شناسایی و کشف و خودروی متخلفان توسط عوامل انتظامی توقیف شده است، افزود: متأسفانه باید گفت که قطع درختان با ارزش تاغ می تواند لطمه جبران ناپذیر از جمله بروز ریزگردها را به دنبال داشته و باعث آسیب به زیرساخت ها شود.

مدیر کل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه در حوزه کاشت درختان تاغ و گز در این شهرستان خوب کار شده است، ابراز داشت: اما عده ای سو جو بلای جان این تاغ ها شدند که این اقدام آنها تخلف و خلاف قانون محسوب می شود.

مرادی حقیقی ضمن بیان اینکه همین گرد و غباری که امروز شاهد آن هستیم اثراتش به شاهرود نیز رسیده است، تصریح کرد: یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 محموله چوب و زغال تاغ در شاهرود کشف شد

33 محموله چوب و زغال تاغ در شاهرود کشف شد