مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-29اجتماعي

نفوذ گردوغبار فرامنطقه ای به استان بوشهر


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از نفوذ گردوغبار فرامنطقه ای به استان خبر داد و گفت: وقوع گرد و خاک محلی نیز در مناطق مستعد استان پیش بینی می شود.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب، با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، ضمن افزایش تلاطم دریا در سواحل، وقوع گرد و خاک محلی نیز در مناطق مستعد استان محتمل است.

وی اضافه کرد: طی امروز و فردا با وزش بادهای شدید شمالی در مناطق همجوار استان، احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه ای به استان نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: همچنین پیش بینی می شود از روز سه شنبه تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش یابد.

وی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر غالباً صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد و گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.

مساعدی تاکید کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا 32 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب 16 تا 48 گاهی 58 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 90 تا 150 سان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ گردوغبار فرامنطقه ای به استان بوشهر

نفوذ گردوغبار فرامنطقه ای به استان بوشهر