مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:422022-05-29سياسي

عزم جهادی مدیران برای رفع مشکلات مسکن مهر/ بروجن، مقصد بعدی دولتی ها


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از امور پول نمی خواهد و تنها با مدیریت صحیح انجام می شود، گفت: مشابه همان عملیات جهادی که چندروز پیش در منظریه شهرکرد انجام شد به زودی در الهیه بروجن کلید می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: روحیه انسان دوستی مردم ایران و عضو شدن در سازمانی به نام جمعیت هلال احمر سبب شده که همیشه همراه هم باشند و در حوادث به کمک یکدیگر بشتابند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: 3 شهرک منظریه در شهرکرد، الهیه در بروجن و مهر در لردگان محله هایی هستند که هم استانی های ما با کمترین امکانات زیرساختی در آن زندگی می کنند و اهالی این شهرک ها که فقط در منظریه به 17 هزار نفر می رسند روزانه با انبوهی از زباله و نخاله ساختمانی مواجه می شوند.

مانور منظریه فقط نمایش نبود/ انجام خدمات عمرانی با 50 دستگاه ماشین آلات سنگین  وی ادامه داد: هم افزایی و انسجام بین ادارات نتایج مطلوبی داشت که در قالب مانور در منظریه اجرا شد البته فلسفه مانور فقط یک نمایش نبود بلکه خدمات عمرانی به مردم ارائه شد.

حیدری اظهار داشت: حضور 50 دستگاه سنگین با هدف جابه جایی نخاله ها، پرکردن کانال ها با خاک حاصل خیز، ایجاد فضای سبز برای جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جهادی مدیران برای رفع مشکلات مسکن مهر/ بروجن، مقصد بعدی دولتی ها

عزم جهادی مدیران برای رفع مشکلات مسکن مهر/ بروجن، مقصد بعدی دولتی ها