مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:422022-05-29اقتصادي

4 اقدام دولت برای حمایت از مرغداران/جزییات حمایت 20 هزار میلیارد تومانی از تولید


معاون وزیر جهاد کشاورزی جزییات تسهیلات حمایتی از مرغداران را در قالب 4 اقدام مهم تشریح کرد.

- حسین دماوندی نژاد در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس جزییات تازه ای از سیاست های حمایتی دولت از تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ در کشور را اعلام کرد و گفت: این بسته های حمایتی از اعتبار 20 هزار میلیارد تومانی در قالب تسهیلات ارزان قیمت گرفته تا خرید قراردادی و نیز تحویل نهاده های مدت دار را شامل می شود.

دماوندی نژاد گفت: دولت 20 هزار میلیارد تومان اعتبار تصویب کرده که در قالب تسهیلات ارزان قیمت از سوی بانک کشاورزی با کارمزد 10، 12 و 15 درصد بر اساس وسعت مزرعه به تولید کننده پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه برای دریافت این تسهیلات نیاز به وثایق عجیب و غریب نیز نیست، گفت: با اخذ وثایق راحت از جمله چک، سفته و تضامین زنجیره ای، تولید کنندگان می توانند با مراجعه به بانک کشاورزی اینگونه تسهیلات را دریافت کنند.

دماوندی نژاد افزود: بانک عامل موظف شده است تا بدهی های قبلی آنها را مانعی برای دریافت این تسهیلات قرار ندهد، بنابراین بدهی های قبلی فریز می شوند و تسهیلات جدید حمایتی برای آنها پرداخت خواهد شد.

*مازاد تولید مرغداران و دامداران خریدای می شود معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه افزود: همچنین مازاد مرغ و تخم مرغ تولیدکنندگان خریداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 اقدام دولت برای حمایت از مرغداران/جزییات حمایت 20 هزار میلیارد تومانی از تولید

4 اقدام دولت برای حمایت از مرغداران/جزییات حمایت 20 هزار میلیارد تومانی از تولید