مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:222022-05-29سياسي

البرز میزبان همایش کشوری مواکب اربعین می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از برگزاری همایش کشوری مواکب اربعین حسینی (ع) مهاجرین و اتباع خارجی به میزبانی این استان خبر داد.

- البرز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از برگزاری همایش کشوری مواکب اربعین حسینی (ع) مهاجرین و اتباع خارجی به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ولی پوری ظهر یکشنبه در نخستین جلسه هم اندیشی همایش کشوری مواکب اربعین حسینی (ع) مهاجرین و اتباع خارجی که با حضور حجت الاسلام صالحی معاون فرهنگی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، زارعی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان قم، مدیرروستا مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز و کارشناسان فرهنگی این ادارات کل برگزار شد، ضمن بیان رهنمودهایی در خصوص بهتر برگزار شدن این همایش کشوری اظهار داشت: برگزاری همایش مواکب اربعین ظرفیتی برای عظمت همگرایی اسلامی و معرفی مکتب اهل بیت (علیهم السلام) است.

وی برگزاری این همایش را برای جهانی تر کردن این پدیده بی بدیل عنوان کرد، افزود: ترسیم جلوه های زیبای اربعین با نگاه زیباشناسانه برای جهانی تر کردن این پدیده ضروری است.

در ادامه نشست حجت الاسلام والمسلمین صالحی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، در راستای نظارت ستادی و همچنین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز میزبان همایش کشوری مواکب اربعین می شود

البرز میزبان همایش کشوری مواکب اربعین می شود