مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-29سياسي

122 ویژه برنامه در استان گیلان برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری 122 ویژه برنامه همزمان با روزهای 14و 15خرداد ماه در این استان، گفت: مراسم مرکزی با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر یکشنبه در دومین نشست استانی ستاد بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی ممتاز و الهی بود که قدرت خداوند در وجود ایشان متجلی شد.

وی با بیان اینکه شخصیت والا و برجسته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با هیچیک از رهبران سیاسی دنیا قابل قیاس نیست، تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) همچون خورشیدی در تاریخ ایران می درخشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، رمز محبوبیت و موفقیت معمار کبیر انقلاب اسلامی را اخلاص و اتصال به خداوند دانست، و بیان کرد: امام خمینی (ره) به منبع لایزال قدرت الهی متصل بود که توانست انقلاب اسلامی شکوهمند ایران را به پیروزی برساند و دین مبین اسلام را احیا کند.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه یوم الله 14 خرداد روز ابراز عشق و ارادت مردم به امام راحل (ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: حضور 10 میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر پاک امام خمینی (ره)، عمق عشق و ارادت امت به امام را به منصه ظهور جهانیان رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

122 ویژه برنامه در استان گیلان برگزار می شود

122 ویژه برنامه در استان گیلان برگزار می شود