مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-29اقتصادي

استفاده از ظرفیت های داخلی برای عرضه محصولات پروتیینی


مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت های داخلی برای عرضه انواع محصولات پروتیینی در میادین میوه و تره بار شهرداری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، از کامل ترین و بزرگ ترین زنجیره تولید شترمرغ در کشور بازدید کرد.

وی، اهداف این بازدید را در راستای سیاست های شهردار تهران به منظور کمک شهرداری به توسعه صادرات به ویژه به کشورهای منطقه و روسیه و همچنین کمک به توسعه کسب و کار و تکمیل سبد پروتیینی بازارهای سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام و ابراز امیدواری کرد اضافه شدن محصولات مکمل پروتیینی همچون گوشت شتر، گوشت انواع ماکیان همچون شترمرغ و بلدرچین به تأمین پروتیین شهروندان کمک شود.

فصاحت در بازدید از شرکت تولید شترمرغ با تأکید بر رویکرد جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عزم جدی در تکمیل زنجیره تأمین و ایجاد و توسعه شبکه توزیع کارآمد و به روز، گفت: حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نیازمند حذف واسطه های غیرضروری و کاهش فاصله تولید تا مصرف است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد و ترویج الگوی تغذیه سالم، نیازمند دسترسی شهروندان به سبد غذایی متنوع است، افزود: با هدف گذاری و برنامه ریزی جدی به دنبال شناسایی و به کارگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های داخلی برای عرضه محصولات پروتیینی

استفاده از ظرفیت های داخلی برای عرضه محصولات پروتیینی