مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-29سياسي

آیت الله علم الهدی : اهانت به دین قابل تحمل نیست


رییس ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی با بیان اینکه ما امروز در عرصه زندگی اجتماعی با ناملایماتی مواجه هستیم، تاکید کرد: ناملایمات و ناگواریها در زندگی انسان قابل تحمل است اما اهانت به دین قابل تحمل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در اختتامیه سومین دوره جشنواره مفلحون استان خراسان رضوی که ظهر امروز در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد : آنچه خداوند به انسان در این دنیا عطا فرموده ابزار سازندگی یک حیات است لذا انسان در کنار خودسازی وظیفه دگر سازی را نیز دارد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه خودسازی و تهذیب نفس، نیاز انسان برای رشد و تکامل است اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر دگر سازی است.

وی تاکید کرد: عنصر امر به معروف و نهی از منکر یک عنصر جهادی است و این مسئله، یک جهاد است.

رییس ستاد امر به معروف استان خراسان رضوی عالیترین ثمره امر به معروف و نهی از منکر را دگر سازی در جهت ساختن زندگی ابدی انسان برشمرد و افزود: با اجرای صحیح امر به معروف می توانیم مجموعه آسیب هایی که ما را تهدید می کند را دور کنیم.

آیت الله علم الهدی در ادامه با بیان اینکه ما امروز در عرصه زندگی اجتماعی با ناملایماتی مواجه هستیم، تاکید کرد: ناملایمات و ناگواریها در زندگی انسان قابل تحمل است ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی : اهانت به دین قابل تحمل نیست

آیت الله علم الهدی : اهانت به دین قابل تحمل نیست