مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-29سياسي

یک تن موادمخدر مازندران در بهشهر امحاء شد+ فیلم


یک تن مواد مخدر با حضور حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، امام جمعه بهشهر، فرماندار بهشهر و جمعی از مسؤولان مازندران در بهشهر امحاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سیدموسی حسینی امروز در مراسم امحاء یک تن ( یک هزار کیلوگرم) مواد مخدر مازندران در بهشهر اظهار کرد: تلاش برای افزایش امنیت در جامعه از وظایف مهمی است که برعهده نیروی انتظامی است و در این راستا با همه توان پای کار هستیم و در بخش های مختلف برای افزایش امنیت تلاش داریم.

وی گفت: در برخورد با معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر هم با هدف افزایش امنیت در جامعه با همه توان پای کار هستیم و تلاش داریم.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به روی آوردن معتادان به تولید و مصرف موادمخدر صنعتی خاطرنشان کرد: در این بخش هم اولویت مهم نیروی انتظامی برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر است که در سال گذشته اجرایی شد و توفیق خوبی حاصل شد و اولویت امسال نیروی انتظامی مازندران هم برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر است.

حسینی با اعلام اینکه  550  کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مازندران در سال جاری کشف شد، تصریح کرد: در این راستا حدود 2 هزار و 500 معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که در دو ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته  50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تن موادمخدر مازندران در بهشهر امحاء شد+ فیلم

یک تن موادمخدر مازندران در بهشهر امحاء شد+ فیلم