مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-29سياسي

مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» برگزار می شود


مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» براساس کتاب «شهیده غربت» نوشته یوسفعلی یوسفی از سوی فرهنگسرای اندیشه در دهه کرامت برگزار می شود.

- مسابقه کتابخوانی بانوی ملکوت براساس کتاب شهیده غربت نوشته یوسفعلی یوسفی از سوی فرهنگسرای اندیشه در دهه کرامت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه جمالو رییس کتابخانه فرهنگسرای اندیشه با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت گفت: از اول تا دهم ماه ذیقعده ایامی خاص و ویژه برای مردم ایران است، چرا که مصادف با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و ولادت امام رضا علیه السلام است که همه ساله در کشورمان با مناسبت دهه کرامت جشن گرفته می شود.

وی اضافه کرد: شناساندن فضیلت های این خواهر و برادر بزرگوار و معرفی سیره و سبک زندگی آنان یکی از مهم ترین برنامه هایی است که از سوی نهادهای فرهنگی در دهه کرامت تدارک دیده می شود تا مردم متدین کشورمان بیشتر با ائمه اطهار آشنا شوند.

جمالو از برگزاری مسابقه کتابخوانی بانوی ملکوت خبر داد و گفت: فرهنگسرای اندیشه به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و در جشن میلاد امام رضا و حضرت فاطمه معصومه مسابقه کتابخوانی بانوی ملکوت را برگزار می کند.

وی تاکید کرد: این مسابقه براساس کتاب شهیده غربت نوشته یوسفعلی یوسفی طراحی شده و از 11 خرداد ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» برگزار می شود