مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-29سياسي

اهدای جهیزیه از طرف آستان قدس رضوی به 148 زوج قمی


دبیر کانون های خدمت آستان رضوی در استان قم در تشریح برنامه های دهه کرامت گفت: به مناسبت دهه کرامت عقد 148 زوح قمی برگزار و به این زوج ها جهیزیه نیز اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید محمد باقر تکیه ای دبیر کانون های خدمت آستان رضوی در استان قم، صبح امروز در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران استان قم بیان کرد: در دهه کرامت حجم گسترده ای از زائران برای زیارت به قم سفر می کنند و ما در دبیرخانه کانون برای این موضوع برنامه های متنوع و مختلفی تدارک دیده ایم تا خاطرات خوشی برای آنها به وسیله 3000 هزار خادم یار رقم بزنیم.

وی ادامه داد: شعار امسان دهه کرامت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه است، هدف از انتخاب شعار این بود که نشان دهیم ما همه خادم امام رضا (ع) هستیم، 40 برنامه در دهه کرامت پیش بینی شده است، اولین برنامه ای که در صبح روز چهارشنبه میلاد حضرت معصومه(س)  اجرا خواهیم کرد، مراسم استقبال از زائران حضرت در ایستگاه راه آهن با همکاری اداره کل راه آهن استان قم خواهد بود.

وی افزود: برنامه بعدی ما عصر روز چهارشنبه با عنوان گلباران ضریح حرم مطهر بانوی کرامت توسط خادم یاران آستان رضوی خواهند بود که از خیابان انقلاب اسلامی شروع خواهد شد، از مردم قم نیز دعوت می کنیم در این برنامه حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جهیزیه از طرف آستان قدس رضوی به 148 زوج قمی

اهدای جهیزیه از طرف آستان قدس رضوی به 148 زوج قمی