مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-29سياسي

استقرار 120 ناجی غریق در سواحل رشت/ 4 طرح سالم سازی اجرای می شود


فرماندار رشت با اشاره به استقرار 120 ناجی غریق در 60 نقطه حادثه ساز در سواحل این شهرستان، گفت: چهار طرح سالم سازی اجرای می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل رشت با تاکید بر لزوم برنامه ریزی با هدف ایجاد محیطی امن و کم خطر برای خانواده ها در استفاده از دریا، اظهار کرد: در دسترس بودن 20 کیلومتر از مجموع 22 کیلومتر سواحل شهرستان رشت اهمیت اجرای برنامه های ساماندهی توسط دستگاه ها و انجام امور محوله را دو چندان کرده است.

امام پناهی با بیان اینکه تعداد گردشگران و شهروندانی که از سواحل شهرستان رشت استفاده می کنند با سایر شهرستان ها متفاوت است، افزود: چهار طرح مروارید خزر، هتل نرگس ناجا، مجتمع رفاهی زیباکنار و طرح دیگری در امین آباد و حاجی بکنده برای ارائه خدمات رفاهی پیش بینی شده است.

وی تأکید کرد: جلوگیری از غرق شدگی و حوادث مرتبط با آن، حفظ موازین اسلامی و جلوگیری از هنجار شکنی، توسعه و تقویت صنایع گردشگری دریا محور سه موضوع مورد مهم در زمینه ساماندهی سواحل است.

فرماندار رشت ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو در آغاز هفته آینده تمام دستگاه های عضو ستاد ساماندهی با حضور پررنگ در سواحل آماده ارائه خدمات به هم وطنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 120 ناجی غریق در سواحل رشت/ 4 طرح سالم سازی اجرای می شود

استقرار 120 ناجی غریق در سواحل رشت/ 4 طرح سالم سازی اجرای می شود