مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-29سياسي

برنامه ریزی مراسم سالگرد ارتحال امام برای 120 هزار زائر


دبیرستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه قرارگاه شهید فهمیده در حرم امام راحل با 19 کمیته در حال فعالیت است، گفت: امسال مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) برای حضور 120 هزار زائر برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمد علی انصاری دبیرستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) صبح امروز در آخرین جلسه هماهنگی ستاد ارتحال سی و سومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره )، اظهار کرد: هییت دولت به خاطر اتفاق تلخی که در آبادان افتاده است در کل کشور عزای عمومی اعلام کرده است، به خانواده های داغدار در این اتفاق تلخ و مردم داغ دیده خوزستان تسلیت عرض می کنم.

وی گفت: در آستانه برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) قرار داریم، باید سعی کنیم مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را با همان شعور و شوق که مردم ایران اسلامی دوست دارند برگزار کنیم.

دبیرستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ضمن بیان اینکه برنامه های تجدید میثاق در حرم مطهر شروع شده است، افزود: در شب چهاردهم خرداد ریاست جمهوری سخنرانی خواهند داشت و این مراسم برای ما اهمیت ویژه دارد، چشم دنیا به این مراسم دوخته شده است، زیرا مراسم ارتحال حضرت امام(ره) روز تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی مراسم سالگرد ارتحال امام برای 120 هزار زائر

برنامه ریزی مراسم سالگرد ارتحال امام برای 120 هزار زائر